خودکشی یعنی این
کینه پوش

 گاهی به جایی میرسد که آدم خودکشی می کند نه این که تیغ بردارد و

رگش را بزند نه........... قید احساسش را میزند



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت18:41---12 فروردين 1392
قید احساسو که نمیشه زد؛ خودکشی یعنی اینکه از دست احساسی که نمیشه کنترلش کنی تیغ رو رگت بکشی تا دیگه نباشی که عاشق بشی و یه اشتباهو دوباره تکرار کنی

گرگنما
ساعت19:21---10 فروردين 1392
داش به خدا اوضاعی شده نمی دونم عربا چه هیزم تری به اینا فروختن
پاسخ: نوشته برام من با عربای ایرانیا نبودم اصلا چه ربطی داره هر عربی در هر جای جهان برادر و ناموس ماست


یاغی
ساعت14:38---10 فروردين 1392
چشم های بسته را بگذار بسته بمانند!

چشم های بازی را دریاب که :

باز هستند و نمی بینند!!!!
پاسخ: یعنی خودشون رو به اوشگول بودن میزنند


مریم گلی
ساعت12:10---10 فروردين 1392
این که خیلی سختهپاسخ: پس چی مثلا خودکشی ها

سالی
ساعت2:49---10 فروردين 1392
بارهاو بارها و بارها شده که قید احساسمو بزنم.

به من که موگن سالی بی احساسپاسخ: توووووووووووووووووووو؟ اگه بگن کاشف احساس احساس نداره باور می کردم ولی این حرفتو اصلا


KiMiYa
ساعت21:02---9 فروردين 1392
آآآآآآآآآخ ك چه سخته من گمون نكنم بتونم از

احساسم رد بشم
پاسخ: باید خیلی سختی بکشی تا به یه جایی برسی که خیلی راحت قید احساسات رو بزنی کیمیا این مرحله خیلی سخته خیلی


یاغی
ساعت14:26---9 فروردين 1392
دلم مثل این توالت عمومی ها ...

همیشه گرفته اس!!!!!!


پاسخ: کجای کاری بابا اون زمان پدر بزرگم بود که توالت عمومیا می گرفتن حالا همه چی لوکس شده بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|